perjantai 29. maaliskuuta 2013

kevät etenee. onneksi!

Huoh.. bloggaamis innostus nyt on tyssännyt pahanpäiväisesti kun kamera sippasi, puhelimen kameralla saa kyllä kuvia, mutta sillä on paljon  vaivalloisempaa liittää tänne niitä kuvia..

Kynsiä olen yrittänyt uusia 2-3kertaa viikossa ja kokeilen nyt sellaista kynnen kovettajaa (Mavalan) joka sitoo kynnen kerroksia yhteen tehden niistä kovemmat, ja minusta tuolla aineella on ollut jo jonkinlaista vaikutusta, vaikka vähän yli viikon olen vasta testaillut!
Kynsissä olen keskittynyt nyt ensimmäiseen noiden kuvioiden taiteiluun, mutta kun kynnet alkaa kasvamaan niin jos sitten opettelisi vaikka liukuvärjäystä, vesimarmorointi jne.. mutta näihin tylppiin kynsiin on turha alkaa liikaa aikaa haaskaamaan..semmoinen kotirakennekynsitälli-setti vois olla aika makia, kun minusta on ihan turhaa maksaa  ~100e kuussa kynsien laitosta (tai no eihän ne huollot nyt niin kalliit ole.. mutta kummiskin..)

Kateellisena myös olen katsellut muiden äitien käsityö innostusta.. Lastenvaatteiden hinnathan nykyään huitelee pilvissä :( ja ikävä kyllä minua ei käsityötunneilla koulussa kiinnostanut opetella kunnollisia ompelutaitoja :( ja nyt se minua suunnattomasti ärsyttää!!! Minäkin haluaisin tehdä lapsille kaikkea ihanaa.. Ensimmäinen asia mitä varmaan tekisin olisi Erikalle traktori-hame! :D
Ompelukoneiden suo on vain niin loputon, että ehkä haaveilen niistä seuraavat 20vuotta..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti